تورکیه
2 دقیقه مطالعه
هواداران برای دیدن این ریپچی برنده جایزه گرمی(Grammy) هجوم آورده ورزشگاه را کاملاً پر کردند
کانیه وست در اولین کنسرت استانبول خود که با حضور 118000 هوادار برگزار شد، تماشاگران را به وجد آورد
هواداران برای دیدن این ریپچی برنده جایزه گرمی(Grammy) هجوم آورده ورزشگاه را کاملاً پر کردند
هواداران برای دیدن این ریپچی برنده جایزه گرمی(Grammy) هجوم آورده ورزشگاه را کاملاً پر کردند / AA

کانیه وست، ریپچی مشهور جهان، روز شنبه برای اولین بار در استانبول روی صحنه رفت و جمعیت عظیمی حدود 118000 هوادار را برای یکی از بزرگترین برنامه های موسیقی سال به ورزشگاه المپیک آتاتورک کشاند.

این کنسرت که با همکاری NTRteam برگزار شد، مورد استقبال هزاران بازدیدکننده از تورکیه و همچنین بریتانیا، آلمان، فرانسه، هالند، ایتالیا، روسیه، پولند و کشورهای خاورمیانه قرار گرفت.

هواداران جهت دیدن اولین اجرای این هنرمند برنده جایزه گرمی (Grammy)در تورکیه که مدت‌ها انتظار آن می‌رفت، به ورزشگاه هجوم آوردند و ساعت‌ها قبل از شروع کنسرت، ورزشگاه را پر کردند.

وست، کنسرت خود را با آهنگ "پدر" آغاز کرد و اجرای تقریباً دو ساعته خود را با "قوی‌تر" به پایان رساند.

این هنرمند با اجرا روی یک صحنه کروی غول‌پیکر، بعضی از محبوب‌ترین آهنگ‌های دوران طولانی فعالیت هنری خود را خواند؛ از جمله King، Runaway، Power، Flashing Lights، Heartless، Black Skinhead، All The Love و Homecoming.

این کنسرت همچنین به شکل زنده از کانال رسمی یوتیوب وست پخش شد و در عرض چند دقیقه به میلیون‌ها بیننده رسید.

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این کنسرت، طراحی صحنه بود که از اجراهای وست در ورزشگاه SoFi در لاس‌آنجلس الهام گرفته شده بود.

یک ساختار نیم‌کره عظیم که در مرکز محل برگزاری برپا شده بود، در سایه ای تکنالوژی پروجکتور با وضوح بالا به یک کره غول‌پیکر تبدیل شد.

از نمایش‌های نوری، جلوه‌های دود و تصاویر هماهنگ با دقت طراحی شده استفاده شد.

هزاران تماشاگر با فلش تیلفون‌های همراه خود، ورزشگاه را روشن کردند و بحری از نور را در سراسر سکوها و زمین ایجاد کردند.